ZASTRZEGANIE KART


W przypadku utraty karty lub wejścia w posiadanie kodu PIN przez osoby niepowołane, należy bezzwłocznie dokonać zastrzeżenia karty:


KARTA VISA:

  • telefonicznie w Contact Center Banku BPS S.A. (+48 22 539 50 50 lub +48 86 215 50 50) - czynne 24 godziny 7 dni w tygodniu;
  • telefonicznie w dowolnym centrum VISA;
  • telefonicznie w systemie zastrzegania kart (+ 48 828 828 828) więcej informacji na www.zastrzegam.pl;
  • osobiście lub telefonicznie w dowolnej jednostce Banku Spółdzielczego w Krzywdzie;
  • osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA;

KARTA WŁASNA BANKU:

  • osobiście lub telefonicznie w dowolnej jednostce Banku Spółdzielczego w Krzywdzie;
  • telefonicznie w Systemie Informacyjnym Banku pod numerem: 25 755 17 11 - dostępny 24 godziny 7 dni w tygodniu;

Po dokonaniu telefonicznego zastrzeżenia karty, należy niezwłocznie osobiście potwierdzić zastrzeżenie w jednostce Banku Spółdzielczego w Krzywdzie.

zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, logowania oraz marketingowego i emisji reklam. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Cookie.