null

 

Bankofon

    Bankofon umożliwia Klientom Banku uzyskanie za pomocą aparatu telefonicznego informacji o bieżącym stanie rachunku 24 godziny na dobę.

Cechy i funkcjonalność:

      • informacja o stanie rachunków Klienta przez telefon
      • zestawienie wszystkich rachunków Klienta
      • informacja o ostatnio wykonanych operacjach na wybranym rachunku
      • informacja o usługach Banku i aktualnych informacjach dla Klientów
      • hasła zabezpieczające przed niepowołanym dostępem (PIN) przypisane dla Klienta lub jego rachunków

    Każdy klient Banku może być użytkownikiem programu BANKOFON. Jedyne warunki do spełnienia to: korzystanie z telefonu z wybieraniem tonowym (w domu, pracy, budka telefoniczna) i przyznanie przez bank hasła dostępu do wybranych rachunków.

zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, logowania oraz marketingowego i emisji reklam. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Cookie.