Szybkie łącza:


Instrukcja aktywacji BLIK : 
kliknijtut-1556545092gif

BLIK__plansza TV___FHDjpg

 Co to jest BLIK ?

·         BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej NaszBank . 

Kto może korzystać z BLIKA ?

·         są posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku

·         posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną Nasz Bank (użytkownicy systemu Android mogą            pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)

 

Dzięki usłudze BLIK możesz:

·        szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych    bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod                BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję

·        wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

 

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

  Rodzaj transakcji

  Limit domyślny 

  Limit maksymalny

  Wypłata gotówki

    1000               

      10000

  Płatności w sklepach

    1000

      10000

  Zakupy online

    1000

      10000

  Przelew na telefon    

      500                     

          500


Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Nasz Bank
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

·         aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Nasz Bank

·         stosuj oprogramowanie antywirusowe

·         stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe

·         aktualizuj przeglądarki internetowe;

  1. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją Nasz Bank  i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
  2. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Nasz Bank . Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem usługi bankowości elektronicznej  lub dzwoniąc na Infolinię Banku.

zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, logowania oraz marketingowego i emisji reklam. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Cookie.